Moment.pl to platforma oraz aplikacja mobilna, która służy do rezerwacji wizyt u fryzjera, kosmetyczki, dietetyka, w SPA i wszędzie tam, gdzie chodzimy, aby się zrelaksować i po prostu… poczuć się pięknie!

Nasi specjaliści z Działu Obsługi Klienta to młodzi, kreatywni i otwarci ludzie, którzy profesjonalnie odpowiedzą na wszelkie zapytania dotyczące zalet i funkcjonowania naszego portalu.

Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, pomagać im i dobrze się czujesz w dynamicznym środowisku to Ciebie szukamy!

 

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Odpowiadanie na telefoniczne i e-mailowe zapytania klientów i użytkowników portalu;
  • Kontaktowanie się z klientami w celu podnoszenia zadowolenia z korzystania z platformy Moment;
  • Kontaktowanie się z klientami w celu zapewnienia pomocy przy wdrożeniu platformy Moment;
  • Tworzenie poradników oraz prowadzenie webinarów pokazujących optymalne sposoby wykorzystania naszego oprogramowania;
  • Aktywne poszukiwanie nowych sposobów na stałą poprawę jakości obsługi klienta, naszych produktów i usług;
  • Zapoznawanie się z wczesną wersją nowych funkcji i udzielanie informacji zwrotnych
    naszym programistom.

Jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko, jeśli:

  • Znasz i potrafisz stosować techniki doskonałej obsługi klienta;
  • Posiadasz przynajmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta w branży związanej z IT lub pokrewnej (mile widziani weterani z międzynarodowych korporacji;)
  • Posiadasz znakomite zdolności interpersonalne;
  • Potrafisz sprawnie posługiwać się arkuszem kalkulacyjnym (trochę więcej niż=SUMA(A1:A5));
  • Jesteś osobą pełną energii, lubisz kontakt z ludźmi i rozwiązywanie problemów;
  • Lubisz znać odpowiedź na każde pytanie lub dochodzić do niej, jeśli jej nie znasz;
  • Jesteś osobą zorganizowaną, skuteczną i samodzielną;
  • Lubisz łamać konwencje i stosować niestandardowe rozwiązania;
  • Znasz bardzo dobrze język angielski (nie wspominając o polskim!);
  • Jesteś osobą wszechstronną i łatwo dostosowujesz się do nowych warunków;
  • Szybko się uczysz i stale pracujesz nad zwiększaniem swoich kompetencji.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie: 3000-4500 zł brutto;
  • Umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia w zależności od Twoich preferencji);
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Możliwość uczestniczenia w lekcjach języka angielskiego dofinansowanych przez firmę;
  • Pracę w biurze w Bielsku – Białej
  • Elastyczne godziny pracy – nie więcej niż 8 dziennie (chyba, że będziesz chcieć więcej);
  • Przyjazną atmosferę w młodym zespole pasjonatów i profesjonalistów;
  • Najwyższej jakości sprzęt i narzędzia pracy;
  • Możliwość udziału w szkoleniach i zakupu materiałów edukacyjnych na koszt.

 

Brzmi interesująco?

Wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@versum.pl

 

Prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych przeze mnie w zakresie przesłanego życiorysu (CV) przez Versum Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku-Białej (43-300), ul. Cieszyńska 90, NIP: 9372676744, REGON:362795750, KRS: 0000581756 ( dalej: „Administrator”), w celu udziału w procesie rekrutacyjnym oraz przyszłych rekrutacjach o takim samym lub zbliżonym profilu (przy czym nie dłużej niż przez okres trzech lat).

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak niezbędne do udziału w rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: rekrutacja@versum.pl . Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.