W Versum tworzymy oprogramowanie kochane przez tysiące zadowolonych klientów z branży hair&beauty. Nasz produkt usprawnia codzienną pracę ponad 46 000 profesjonalistów i pozwala właścicielom salonów z powodzeniem prowadzić i rozwijać swój biznes. Versum jest najpopularniejszym oprogramowaniem dla salonów w Polsce. Mamy ugruntowaną pozycję na rynku i stale się rozwijamy. Doskonalimy nasze rozwiązania, wprowadzamy nowe funkcjonalności i wchodzimy na nowe rynki.

Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, pomagać im i dobrze się czujesz w dynamicznym środowisku to Ciebie szukamy.

 

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Odpowiadanie na telefoniczne i e-mailowe zapytania klientów;
  • Kontaktowanie się z klientami w celu podnoszenia zadowolenia z korzystania z systemu Versum;
  • Kontaktowanie się z klientami w celu zapewnienia pomocy przy wdrożeniu systemu Versum;
  • Tworzenie poradników oraz prowadzenie webinarów pokazujących optymalne sposoby wykorzystania naszego oprogramowania;
  • Aktywne poszukiwanie nowych sposobów na stałą poprawę jakości obsługi klienta, naszych produktów i usług;
  • Zapoznawanie się z wczesną wersją nowych funkcji i udzielanie informacji zwrotnych naszym programistom.

 

Jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko, jeśli:

  • Znasz i potrafisz stosować techniki doskonałej obsługi klienta;
  • Posiadasz przynajmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta w branży związanej z IT lub pokrewnej (mile widziani weterani z międzynarodowych korporacji;)
  • Posiadasz znakomite zdolności interpersonalne;
  • Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • Potrafisz sprawnie posługiwać się arkuszem kalkulacyjnym (trochę więcej niż=SUMA(A1:A5));
  • Jesteś osobą pełną energii, lubisz kontakt z ludźmi i rozwiązywanie problemów;
  • Lubisz znać odpowiedź na każde pytanie lub dochodzić do niej, jeśli jej nie znasz;
  • Jesteś osobą zorganizowaną, skuteczną i samodzielną;
  • Lubisz łamać konwencje i stosować niestandardowe rozwiązania;
  • Jesteś osobą wszechstronną i łatwo dostosowujesz się do nowych warunków;
  • Szybko się uczysz i stale pracujesz nad zwiększaniem swoich kompetencji.

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (potrafimy docenić profesjonalistów);
  • Umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia w zależności od Twoich preferencji);
  • Stałe godziny pracy: 9:00-17:00;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Możliwość uczestniczenia w lekcjach języka angielskiego finansowanych przez firmę;
  • Pracę w wygodnym i nowoczesnym biurze w Bielsku-Białej lub zdalnie z dowolnego miejsca w Polsce (po pierwszym miesiącu pracy);
  • Przyjazną atmosferę w młodym zespole pasjonatów i profesjonalistów jednocześnie;
  • Najwyższej jakości sprzęt i narzędzia pracy;
  • Możliwość udziału w szkoleniach i zakupu materiałów edukacyjnych na koszt firmy.

 

Brzmi dobrze? Spróbuj! Wyślij do nas swoje CV na mail: rekrutacja@versum.pl

 

Prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych przeze mnie w zakresie przesłanego życiorysu (CV) przez Versum Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku-Białej (43-300), ul. Cieszyńska 90, NIP: 9372676744, REGON:362795750, KRS: 0000581756 ( dalej: „Administrator”), w celu udziału w procesie rekrutacyjnym oraz przyszłych rekrutacjach o takim samym lub zbliżonym profilu (przy czym nie dłużej niż przez okres trzech lat).

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak niezbędne do udziału w rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: rekrutacja@versum.pl . Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.